Menghitung hari

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickersIMA

10 Disember 2009

sedut lagi

masuk hari ni dah 5 kali bwk umar g klinik...batuknye x mau baik2.ada jangkitan kuman kat paru2..first hemopati,pastu pakar kanak2 dr chua, pastu klinik yusuf (sg besar ), pastu dr saleh ( sg besar gak -sonotron ) hari ni aku bwk lagi g klinik mesra kat dpn kilang coklat...dlm tempoh 2 minggu je..aku sian lak nengok die batuk...mlm td smpai muntah2..nasib baik muntah kuar gak kahaknye..td g sedut gas lagi..nampak mcm dah lena gak tu..harap2 ok la..mak metua aku ckp nak besarkan anak memang mcm2 halangan tp bila dah besar jgn melawan udah...yela...masa kecik die sakit kita jaga,nangis kita pujuk,nyamuk gigit pun kita mrh kat nyamuk tu..tp bila bosarrr??? melawan...x ke sakit hati??? tp so far aku x penah melawan ckp mak ngan arwah abah lagi rasanye..hehe...betul....x caya tanye mak aku kat kg..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan