Menghitung hari

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickersIMA

07 Disember 2009

ina & kak chik

salfarina darman


ima & kak cik ( ngan anak2 )
hari jumaat ina dtg se family...dari Kulai Johor.Kawan baik masa kat maktab...dia nak dtg jenguk masa aku kat HUKM tp x dpt..so d sbbkan cuti sekolah nie...die pujuk gak ijan(suaminye) akhirnye muncul gak kat umah aku...anak ina dah dua sm mcm aku...sepasang..tu hari jumaat dan mlmnye aku bertolak balik ke sabak.

balik dari sabak.sorang lagi kawan baik aku dari Yan Kedah mai datang jenguk.Kak Chik sefamily dtg.dulu masa kat maktab anaknye dua sekarang dah 5...semua puteri2..so...gembiralah hatiku dapat jumpe ngan bes peren2ku...dulu masa kat maktab geng aku ada 5 org...aku,ain,ina,kak cik ngan kak ayu...Alhamdulillah...walaupun dah 5 tahun bepisah ttp lagi behubung.Aku tengah cuba cucuk sham buat kunjungan balas ke Kulai n Yan Kedah..nampaknye ada harapan..tgg cuti sek thn depan kot..so sahabatku..tgg je la kunjungan balas dariku sefamily ek...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan