Menghitung hari

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickersIMA

21 Ogos 2009

Piza

Lunch hari ini...aku menunaikan hjt seseorg.. katanye..." cik ma...kita teringin n dah lama x mkn piza " maka....klu dah sebegitu punya p'mintaan maka haruslah aku tunaikan... lagipun gas abih cam no nk masam...Dengan bangganya aku m'onlinekan diri ke web dominos piza n aku guna la mana2 kupon yg agak belambak2 tu.. sham siap psn suruh guna kupon yg piza lambt smpi dulu...pas tu oder yg bnyk cheese tau..simpan utk abg ek..hahaha..pesanan dr sang arjunaku..bila piza sampai mak ai...habiske...tp sbnrnye bkn banyak pun , 2 reguler piza, 1 lasagna , cheese dot ngan onion ring...tp klu yg mkn tu dua hamba allah yg agak2 slim mmg la terasa bnyknye..utk sdpkan hati aku...tak pe...esok dah puasa...hehehe ( mcm la bulan posa x leh mkn ) insaf ima...insaf....astghfirullahalazim....dan....piza tu baru luak 2 potong yo...manyak laie tu....kpd org yg buat p'mintaan tu sila habiskan ek...dah tu siap berangan mlm kang nak g psr mlm lak....ya allah...ampunkan aku...jauhkan aku dr sifat m'bazir..wahai nafsu makan ...pergi la kau jauh dari aku

Tiada ulasan:

Catat Ulasan