Menghitung hari

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickersIMA

25 Ogos 2009

Masak apa??

Hari ini aku xmau tido pas subuh mcm smlm...smlm mmpi ngeri tu.. x sanggup m'hadapi mmpi yg sama biarpun hnya dlm fantasi apalagi realiti...lagipun umar dok bebunyik2 ajak sembang terus bwk turun bwh...kemas2 semua, dua2 bdk dah mandi aku pun bukak laptp...sambil menung memikir...ptg ni nak mask apa??? hahaha...dasyat ima nie...baru pukul 10 dah pikir..tp betul la kan...x kan pukul 5 br nak pikirkan....semalam siap bukak mjlh rasa tu nak cr resepi pelik2...tapi last2 aku msk apa yg telintas je...
rajin beli, suka tengok x berani masak...( tkut nak terima hakikat apa aku masak x jd...hehehe ).
tp smlm sham ym aku mintak aku wat kuih raya ( almond amerika )die x mau yg london sbb dah jemu.....keras perut aku gelak..tp utk suamiku apa salah aku m'cuba.. tgg ujung mggu r pg care4...beli bahan2..siap plan nak beli oven sekali sbb aku x reti nak guna mcrv yg ada....tgg la hasilnye nnti...klu x jedi smpt la nak tempah...tp klu jd maka....harus aku nak jual...( ade ke yg nak beli ??? )

Tiada ulasan:

Catat Ulasan