Menghitung hari

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickersIMA

28 Ogos 2009

Kisah tidak benar

Malam tadi dlm pukul 10 dgn mata yg ngantuk2 tu aku g dapur masukkan susu umar dlm tppwr...tetiba sham tanya....

sham : ma...nama abg chik ( ibg ipar aku ) tu alwi kamuskan????

aku : aah...napa?

sham : nie ha...cube tgk...

ku pun pg r kat die yg tgh tgk blog yg die baca... USTAZ ISMAIL KAMUS MENINGGAL DI MEKAH...eh...betul ke ??aku tanye die die tanya aku...lah....apa susah nak tau betul ke dak....aku ambik hp n call anak sedara aku... ( anak sedara aku anak sedr mail kamus gak la kan ?? )

aku : piz...cik ma nie...btl ke ustz mail ninggal

apiz : lerrrr... cik ma ntah org ke berapa ntah yg call tanya..td dr kedah,perlis semua call tanye benda yang sama...( die pggl aku cik sbb aku x snggup dgr depa pggil aku mak su hehe...)

aku : yela..dah tebaca dlm blog nak la tau betui ke dak

apiz: x denye cik....td org dah call die kat mekah..org tu tgh sedap mengkederah kambing panggang..hahaha....panjang la umur org tu..

emmm...sambung ngantuk balik aku....apa la depa ni kan...suke no cite ntah hapa2...nasib aku ade sumber rujukan klu dak aku pun caya je..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan