Menghitung hari

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickersIMA

14 Ogos 2009

Kantoi....

Menu tgh hari aku hari ni...nasi goreng n ayamas..sarapan pg td tu jugaklah.hehe...ptg smlm tgh make up2 umar n sham pun br plng cari rezeki , aku dgn penuh sopan santun bagi tau die " abg...perasan x sblh kfc kat sri serdang tu dah ada kdai rasa mas?" aku tau die teruja tu...

" ye ke? ma nak pg ke? abg pun nak g hardware nie" wah...ni sudah bagus" nak entutttttttttt" maka 4 beranak dgn bangga g la SS , tp sblm tu kat smpng jln sham tanye nak g SS ke nak g equin...? SS ke equin...?SS je la..die tanya dia jwb...sbbnye muncung keta dah telepas simpang.Bergumbira la kami anak beranak mkn angin ptg smlm.

Sampai kat sana sham tanya kedai tu dah bukak ke ma? aku gelak...yela...mn aku tau dah bkk ke belum. ari tu aku dah nmpk signboard dah naik...tp tetiba kami nampak banner...ha...tu ada banner tulis kini di buka...slamat...tapi smpi dpn kedai ...kahkahkah.....golap...blm bukak banggggg....banner tu tls akan d buka...ha...ha...ha...sapa yg salah? aku ke? acha lak dah merengek nk beger...nak ayam...

Maka...berangkt la kami ke equin smbil menempuh jem dgn jayanye..dgn bangganye aku ckp kat sham bl sekor. kompius die...abis ke? kompom abih sbb grmkan kedai kat SS blm bukak. Tpi ok gak la....kang dah bukak rajin r aku bekunjung sedekah gmbar agong kat ctu...dah x yah g alamanda or equin.

So utk 3 kali sesi mkn...dinner , srpn pg td n lunch td aku melantak ayam tu dan skrang....khalassssss....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan