Menghitung hari

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickersIMA

19 Ogos 2009

Apa-ape aje..........

Ntah...aku x tau nk tulis apa...dari pg td smpai skrang aku dok dpn lptop nie jela..Ade tidak pun pg tadi....hobi baru aku...mop lantai..hehehe...ade ke org suka mop lantai? Smnjk sham pilihkan p'cuci lantai yg br tu mmg puas ati sangat...berkilat lantai aku...mantoooppp...maka setiap pg aku jd suka mengemop ( jd oshin ) biarpun aku tau yg benarnye lantai tu msh b'kilat..tgh cuti lagi blh la....kang start keje hujung mnggu je...tu pun klu rajin....wakaka...


Erm....x lm lg cuti skolah...maka...uwaaaa...cuti aku pun dah nak abis...tp x pe...rindu aku kat anak2 murid..msti bukak sek kang muka semua mcm asam kecut sbb pose...so...aku x yah la jerit2 dah.. bagus2..bagi je keje...msti semua snyp...pling x pun....zzzzzzzzzzz.....:- ) budak2...dan b'mulalah program ihya' ramadhan...tadarus al-quran(k.nik.....ketas keje dah anta ke? )

1 ulasan:

  1. lepas ni boleh tengok muka kau kat lantai yer hehe

    BalasPadam