Menghitung hari

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickersIMA

31 Ogos 2009

Aku merdeka???

slamat hari merdeka...smoga negaraku aman dan makmur...ari ni merdeka b'mkna aku pun akan di merdekakan dr cuti 2 bulan...huhuhu...esok sek ma...anak muridmu menanti...kerja2 pun banyk mennti....jabatan nk dtg sek tnye kabar tu...aduhhh...blm balik sek pun aku dah tau apa yg mennti aku...

ari ni..nak basuh keta..dah 2 bulan keta aku x bsuh...ala...anta kedai je...pastu nak celup biskut smlm dlm coklat...x abih clup lg..( utk mak metuaku )pastu nak gosok2 bj utk smggu (baju aku n suamiku... )lagi......apa lg...ptg kang msk r...utk buka...x de alasan g pasr rmdhan lg..umar lak dmm sbb smlm g cucuk 2 bln....cpt baiknye umar...

umar harith da pandai senyum...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan